sobota, 12 lipca 2014

Rozdział 4♥

                                  "Odejdę  tak będzie lepiej "

rok póżniej :

Skończyła się praca na planie serialu Austin i Ally .
Zerwałam z Justinem .
Ross nadal chodzi z Bells.
A ja postanowiłam już nie cierpiec .
Tak myśląc pakowałam ostatnie rzeczy  do pudrowo-różowej walizki .
Chciałam z tąd wyjechać  , miałam dość ukrywania się , demaskowania smutku.
Byłam zmęćzona ukrywaniem się .
Spakowana , ustawilam walizkę przy drzwiach przebrałam się w biały crop z nadrukiem "Do you love me ?" i czarne krótkie spodenki .
Włosy pozostawiłam same sobie .
Został tylko list .............
Niewiele myśląc usiadłam na krześle i zaczełam pisać ...:
" Ross ciężko mi to napisac ale mam dość, udawania , że jestem zadowolona i lubię Bells i że życie jest takie kolorowe .
Mam jednym slowem dość .
Wyjeżdżam z tąd razem z Van postanowiłyśmy rozpocząc nowy rozdział w życiu .
Czytasz pewno kiedy już jestem w podróży , więc teraz mogę ci to powiedzieć KOCHAM CIĘ .

Jednak uświadomiłam sobię , że jeśli kocha się tą drugą osobę tzreba dać jej odejść do   kogoś innego aby zrozumiała jak cię kocha , ja tak postanowilam zrobić.
Lecz ty już mnie nigdy nie znajdziesz przynajmniej  ja będe się starać abyś mnie znalazł.
Napiszę ci tylko Żyj własnym życiem tak jakby nie było mnie "
KOCHAM CIĘ  twoja Laura ."
                            Ze łzami w oczach  wziełam walizkę w swoje ręce i poszłam dać Rosowi kopertę i się z nim pożegnać.
Lecz mój rozum dał znać -"Po co ty idziesz  do niego , zostaw list  na biurku "
Przyznalam rację   rozumowi i wyszłam zostawiając otwarte drzwi .
**********************************************************************************
Mam nadzieję , że się podobal wracam po 2 miesiącach ale miałam go zawiesić  i wyszedl z tego nowy rozdział Laury nie będzie już w następnych rozdziałach :/ , ponieważ nie byłabym w stanie go kontynłować dziękuje <3    5 KOMENTARZY NEXT

3 komentarze: